piątek, 28 grudnia 2012

Powódź mnie na pokuszenie /Freestyle/

(IPOGS, Freestyle) Powódź mnie na pokuszenie
autor: Alina Bożyk

Ciemna noc Ja i Ty.

Ja tam ukryta w ciemności
murów, co niejedną
historie napisały i ty
w ciemnej krainie gąszczów
drzew o kształtach co straszą
swym wizerunkiem.

Nie chcę być polana cieniem,
co nocą bawi się
moimi emocjami
lęk, strach,namiętność,
pożądanie, smutek,
bo Ty tam, a Ja tu
w ruinach skryta
tak jak się skrywa
serca sekrety.

O rety! Ujrzałeś mnie i zwodzisz
wzrokiem pełnym czaru,
a moja czara pęka od żądzy
ciała jakże nieposłusznego.
Nie baw się mą duszą,
która się miota, a serce gorące
bije coraz mocniej i zaczynam marzyć.

Patrzysz i patrzysz, a J,a już nie zdołam
zakrywać oczu pełnych szaleńczej
ekstazy pokuszenia Twego na mnie,
niewinną istotę zabłąkana w ruinie życie.

Czuje sie jak w lochu bez okien.
Proszę stań się moim oknem ,
moją nadzieją ..Tak chcę, znowu czuć się KOBIETĄ!../alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz