czwartek, 27 grudnia 2012

Dziecko z kontenera /Freestyle/



(IPOGS, Freestyle) Dziecko z kontenera
autor: Alina Bożyk



Dzisiaj jest niedziela , a mimo to
wzięłam worek śmieci i
udałam się do kontenera.

Otworzyłam  cuchnącą skrzynię i
Wrzuciłam worek i butelkę po winie.
Wino było markowe ale jakże wyskokowe
i miałam zawrót głowy.
Jak  niedziele przystało miałam kaca.

Nagle me uszy doznały szoku
dziecko płakało co w śmieciach
leżało nagutkie zziębnięte drżące
niczym aniołek z loczkami,
taki cud niedzielny bez-ubranko-wy.

Kontenerowe dziecko rosiło na
policzki blade i drżało jak osika
o i nawet po mnie sika, to chłopiec chyba i
ojca miał strażaka, bo osikał mi oczy
i policzki czerwone z emocji.

Wzięłam cud dziecinę z kontenerowej krainy
Baśni braci Grimm a może Andersena?
Dziś spełniły sie moje bajkowe marzenia
Znalazłam dziecinę w niezwykłej śmieciowej krainie./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz