środa, 5 grudnia 2012

Co się wytnie /Freestyle/

(IPOGS, Freestyle) Co się wytnie
autor: Alina Bożyk


Byłam w redakcji
gazety co słynęła
z dobrej reputacji.
Wywiad ze mną
przeprowadzali
na temat pracodawców
i polityków, a ja się jąkając
mówiłam szczerze
bez ogłady i jak
babcie kocham
te- kur- ki
ja -pier- wiosnek,
te-chu- mory!!!
Pani mówi ;to się wytnie
Pani kochana, spokojnie
wypowiadaj się jak dama
Ja dama ale szczera
o jasna cholera!
To się wytnie szanowna Pani
niech Pani mówi
szef nie zgani.
Ja się pytam kurtka jedna
czy ja tu jestem potrzebna?
Jestem ostatnio nerwowa
kobita i chyba cebulą nabita.
bo na mój widok wszyscy płaczą
i jak kury gdaczą,
Chyba pójdę sobie bo mnie
tu szlag- traf,i a tego bym
nie chciała.
To się wytnie,
to redakcja cenzurowana./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz