czwartek, 20 grudnia 2012

Królewna Śnieżka i 7 krasnoludków /Freestyle/

(IPOGS, Freestyle) Królewna Śnieżka i 7 krasnoludków
autor: Alina Bożyk

Nie jestem królewna Śnieżka,
nie posiadam 7 krasnoludków.
Lasu, też nie posiadam a domu
w lesie ani tyle.

Ale do pracy chodzę niczym
ten krasnoludek z łopatą i kilofem
ale takie zarobki że widoku
na dom nie ma.

Działkę budowlana już kiedyś
zobaczyłam, ale na zwiedzaniu
morgów imprezę zakończyłam.
Bank nie dał kredytu,
bom nierentowna baba,
bez kapitału zagranicznego.
Hmm.. a gdzie ten kapitał mam szukać ?
Wiem kapitalny remont w domu zrobię
sprzedam meble stare, sprzęt AGD
ale gitary nie sprzedam.

Tylko kto to kupi?Takie stare graty
zakurzone od lat tak jak zakurzone
moje myśli bo odkurzacz komornik
wziął o świcie, ech takie moje bloker-skie życie./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz