sobota, 27 października 2012

Nadwaga

(IPOGS, Freestyle) nadwaga
autor: Alina Bożyk

Kazali mi stanąć na wagę
i sprawdzić czy mam nadwagę.
Ja na to : Ja się nie zgadzam
na ważenie mego ciała
jem przecież niewiele
trochę więcej na obiad
w niedzielę.

Slodyczy nie jadam
wolę słodycz cielesną i we
dwoje, anie jakieś takieś
cukierkowe ćmo-je boje.
Ciasta delektuje od wielkiego
święta, więc po co ta waga?
To moja zniewaga.

Po co komu wiedzieć ile wazę,

i jakieś tam ankiety i sondaże?
Jestem wszak kobietą i me
krągłości są lubiane i
to męskie słabości.

Moja tusza to sam miód

i malina bo ja jestem
przy kości dziewczyna.
Nie mam zamiaru
się głodzić,
liczyć kalorie i pocić,
na Fitness i w siłowni
jestem wszak kobieta,
a nie żylasto- mięsista
dziewczyna z inter-neta.
Dzięki nadwadze
jestem puszysta
i mam piękny biust,
niektórzy mówią
że jak góra Just.

Więc ja się nie będę za życia

torturować i będę jeść pyszne jadło
i delektować. Mniam./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz