piątek, 8 lutego 2013

Pewien dialog on-line

Pewien dialog on-line

On Jej mówi;
- po co żona
Ona Mówi;
- ważna Ona
A On na to;
- mam kochankę
Odpowiada;
- lepiej mieć żonę, wybrankę
Lecz On na to;
- zrobi wszystko
Ona pyta;
- po co szukasz?
Się jąkając odpowiada;
- bo już nudno
Się wkurzyła;
- no to trudno
Ten jej rzecze;
- chce być wolny i szczęśliwy
Ona na to;
- jesteś łowca i myśliwy
Znów jej gada;
- taka prawda , może przykra, ale…
Rzuca słowa;
- ale to nie śmieszne wcale
Znowu mówi;
- wolność cenie, się nie żenię
Śmiejąc się, mu odpowiada;
- seks Cię kolego zniewolił, o jakiej wolności
mi pitolisz!
Trochę z kpiną;
- ha w miłość wierzysz? Już jej nie ma!
Pewna siebie;
- była , jest , będzie!
A On;
- gdzie Ty żyjesz?
Odpowiada;
- w Polsce przecież nie w kosmosie
Trochę z kpiną
- nie znasz życia dziecino
Się zdziwiła;
- nie znam życia hm, Ty trzydzieści Ja pięćdziesiąt
Parsknął śmiechem;
- stara jesteś a ja młody, idź w moherowy świat mody
Dość poważnie powiedziała;
- synu to Ja Twoja matka podstarzała
On uciekł jest of-line
Ona nie stchórzyła- została../alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz