sobota, 17 grudnia 2011

PREZENT



Prezent

Dziękuje za łzy które,
Dziś  dałeś mi w prezencie,
które może wreszcie oczyszcza
ma dusze i rozum przywrócą.

Dziękuje za ból serca, które
bólem przeistaczania jest,
który mówi masz serce,
ale ono musi krwawić,

Ono musi cierpieć , byś
Ty był wolny szczęśliwy.
Byś, doznał radości i wyciszenia.
Po to by słyszeć swe myśli..

Ja  jestem z innej bajki,
Nie jestem ani Kopciuszkiem,
Ani Śpiąca Królewną , ani  nawet
Królowa Lodu jestem- fikcją.

Jestem wymysłem Boga,
Który sowicie mnie obdarował ,
Ale ja  przecież na to nie zasługuje!
A na koniec pytam, dlaczego Ja?

Ja  jestem tu i w tym czasie
Ja , której wyobraźnia o szczęściu jest,
Bezludną wyspą, oceanu zdarzeń,
Światem który zamykam na skobel.                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz