wtorek, 25 września 2012

Piąty krzyzyk





Piąty krzyżyk

Mój piąty krzyżyk
Pachnie podróżami , pachnie przygodą,
Ubrany jest w mądrość ale i w głupotę.
Czy kości mnie bolą? Hmm , nie wiem
Nie mam czasu na sprawdzanie
Bo moje życie to „Pospolite Ruszanie”.

Wałczę o siebie o swoje ego
I nikomu nic do tego że żyję jak małolata.
Chodzę na disco, marzę o San Francisco
Lubię rockowa muzykę, taniec folk, śpiew, kawiarniane
Spotkania przy kawie i na Mauritius wyprawę

Cieszę się słońcem o wschodzie i zachodzie
księżycem i srebrnymi gwiazdami
I swoimi pięknymi jesiennymi latami.

A moje marzenie, o zamknięciu księgi życia
Umrzeć w biegu, nie patrząc na zegar
I za przyzwoleniem najwyższego
W niebie, na scenie,
W ostatniej odsłonie aktu, mojego spektaklu.
Ahoj przygodo ./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz