niedziela, 7 kwietnia 2013

Znowu kaszlesz /Freestyle/

(IPOGS, Freestyle) Znowu kaszlesz
autor: Alina Bożyk

kobieto znowu kaszlesz
to nie do przyjęcia!

ten kaszel szczekaniem
się stał, a może to gruźlica?

proszę cię idź do lekarza
po pomoc i medykamenty.

ja do lekarza? o nie kolego
mój kaszel jest mój a nie jego.

co przepisze mi syropek
może coś na wziewa, on gdy
mnie kiedyś badał ziewał!

owszem znowu kaszle i
jest to uciążliwa przypadłość
wyrywa płuca
boli przepona i
między żebrami,
ale do lekarza nie idę!
idźcie sobie sami!

ja kobieta starej daty
zmieniłam sposób leczenia.

zaproszę do siebie
kolegów i koleżanki
nalejemy oko-witki do szklanki
wciśniemy sok z cytryny i maliny.

gdy już cieplej będzie na duszy
wyzbędę się kaszlu i z nim
związanych  katuszy./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz