piątek, 12 kwietnia 2013

mój rysuneczek - tytuł z konkursu "Polaryzacja dusz"


Ogłosiłam na fb w mojej grupie WIERSZOKLECI konkurs na
tytuł do mojego obrazka.

Proponowane tytułu do mojego obrazka obrazka to;

 
1/Polaryzacja dusz
2/Burzowa impresja
3/Samotność
4/Zagubienie w samotności z burzą w tle.
5/Rozgniewane pioruny
6/Myśli zielonej istoty w słoneczne dni.
7/Piękno Armagedonu
8/Ciekawość promieni
9/Promienna ciekawość
10/Zakochana tęcza w róży
11/Polny kwiat który zakwitł na niebie
12/Kolory moich namiętności
13/Drzewo nadziei
14/Od drzewa ku słońcu
15/Uniesienie w niebie pięknych kwiatów
16/Sen o nadziei
17/Kolorowe parasole
18/Karnawał w niebie
OGŁOSZENIE WYBIERAM TYTUŁ;

POLARYZACJA DUSZ - Tytuł zaproponowany przez Maciej Arkadiusz Mikołajczyk
i oto powstał wierszyk pod takim tytułem jesteście wszyscy współtwórcami wiersza - Buziaki ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥


Burzowa impresja
kolorami mojej
namiętności się stała.

Polaryzacja dusz
leczy je o wschodzi
słońca po to,
by burzowa
impresja podczas
sztormu, obmywała
kolorami odzienie
spacerujących po plaży.

Ich samotność
we dwoje
piaskiem
zawiała im
powieki by
zamknąć oczy
i zagubić się w ów
samotności
z burzą w tle.

Wieczorem rozgniewane
pioruny skoncentrowały się
na myślach zielonej istoty,
która w słoneczne dni
w rozkwicie liści zielenią
cieszyła oczy parkowych
alejek spacerowiczów.

Filmowa opowieść
opowiadała o pięknie
Armagedonu - fabule
wzruszeń i zataczała
krąg promieni.
Ciekawość promieni
zmieniła się w
Promienną ciekawość
a po-burzowa zakochana
tęcza w płatkach
róży słońca
na niebie polnym
kwiatem zakwitła.

Kolory mojej namiętności
rozgrzały moje kości i
stały się drzewem nadziei.
Moje nocne westchnienia
od ogrodowego drzewa i
ku słońcu jest uniesieniem
w niebie polnych kwiatów
łąkowych kolorowych parasoli.

Sen o nadziei trwa
kostiumowym
karnawałem w niebie
w rytmie Samby./alboż/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz