środa, 20 marca 2013

Mauritius część 2

Mauritius cześć 2

Gdy samolot wylądował po dwunastu godzinach
Lotu byłam szczęśliwa. Już z okna widziałam
Że wyspa jest zielona i jest tam lato.
Przy odprawie paszportowej oczywiście trzeba
Było stać w kolejce a tu podchodzi do kolejki obok ,
Polski aktor kabareciarz Jerzy Kryszak.
Nie omieszkałam do niego podejść i się przywitać .
Był niesamowicie śmieszny już na sam wygląd.
Jak zwykle rozczochrany, a podczas rozmowy
Do mojego syna powiedział„ale masz narwaną mamę”
Na co mu odpowiedziałam, Że gdyby nie miał narwanej matki
To by teraz w ferie zimowe nie był na Mauritiusie
Gdzie jest w tym czasie środek lata. Po czym Ania zrobiła
Pamiątkowy paro-sekundowy filmik . Niestety fotek nie mam
Bo po trzech dniach podróży padły nam wszystkie baterie
Z aparatów fotograficznych i telefonów komórkowych.
Wychodząc z lotniska musieliśmy śmiesznie wyglądać
Bo szliśmy w zimowych ubraniach a tam gorąco
Po sprawdzeniu dokumentów ruszyliśmy w kierunku wyjścia.
W korytarzy znajdowała się egzotyczna roślinność
Śpiewały ptaki i pachniało tak jak w ogrodzie botanicznym
Stefan gdyż zobaczył palmy piękne kwiaty to aż krzyknął
Z zachwytu ..przecież tu jest lato , bardzo się cieszył
Że tam jest.. Pachniało inaczej latem niż w Polsce, inna
Wilgotność powietrza lekki wiaterek i słońce. Było gorąco
I trochę parno za chwile miał kropić deszcz. Pomału ściągaliśmy
Z siebie kurtki swetry.
Wychodząc już widziałam jak do nas machano, radośnie zostaliśmy
Powitani. Jechaliśmy na dwa samochody. Oprócz ojca Ascha
Drugim samochodem przyjechał jego kolega z sąsiedztwa
Bardzo sympatyczny młody mężczyzna, oczywiście przedstawił się
Ale jego imię było dla mnie zbyt skomplikowane i nie zapamiętałam.
Podróż z lotniska do miejsca zamieszkania trwała chyba z pół godziny,
Ja oczywiście z moim angielskim musiałam raczej cicho siedzieć.
Ale podziwiałam roślinność wyspy i widoki jakie mnie otaczały.
Już wtedy siedząc w samochodzie wiedziałam,
Że mój szalony pomysł wyjazdu na Mauritius jest strzałem w dziesiątkę ,
Że jadę do wspaniałej rodziny i czeka mnie tu
Przygoda życia pełna wrażeń emocji i nowych doświadczeń../alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz