czwartek, 25 października 2012

Super bubel


  • (IPOGS, Freestyle) Super bubel
    autor: Alina Bożyk

    Kupiłam w hipermarkecie

    Super towar o nazwie "super bubel'.
    Bubel, hit roku
    Bez możliwości
    Naprawy,gwarancji
    Realizacji widoku.
    Chodziłam z bublem
    Do działu reklamacji
    Ale nie doszukali się
    Zasadności
    W mojej motywacji.
    Bubel śnił mi się nocami
    I wkurzał mnie dniami
    Bo nie działał jak należy
    I niechaj mi ktoś uwierzy
    Że bubel nie działał.
    Potem sobie myślę
    Sprzedam bubla sąsiadce
    Albo nie, dam ogłoszenie
    W gazecie, że mam bubla
    Unikata i sprzedam jako
    Technicznego grata.
    Potem zgłoszę się z nim
    Do konkursu na najlepszego
    Bubla i basta. Pójdę do
    Miasta na rynek staroci
    I stanę do konkursu po dobroci.
    Zapewne nagrodę dostane
    I królową balu bubli zostanę./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz