sobota, 13 października 2012

(IPOGS, Freestyle) konik morski i latające ryby autor: Alina Bożyk


(IPOGS, Freestyle) konik morski i latające ryby
autor: Alina Bożyk

Dostałam w prezencie karoce podwodną
w zaprzęgu konik morski.Jego ihaha wesoło w uszach gra.
Skafander nurka przyodziałam i z konikiem morskim
w karocy ze złota zanurkowałam.
A tam w krainie rafy koralowej co tęczą się mieni
i planktonu pożeranego przez wieloryby zajechałam pływając
do zamku pięknej Prozerpiny. Ona w ogrodzie

morskiej otchłani
Hodowała ryby ale latające z rozłożystymi skrzydłami
Królowa opiekowała się nimi należycie i marzyła polecieć
na ich skrzydłach na ziemie skrycie.
Konik morski zarżał zaparskał i skłonił się
piękności mówiąc:Królowo przywiozłem Ci z lądu gości.
Wszakże kobieta w stroju nurka i w hełmie na głowie,
ale piękna jak przystało białogłowie.
Chwyćmy się za ręce i wszyscy w podzięce zatańczmy z falami
i bądźmy szczęśliwi z latającymi rybami./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz