środa, 16 kwietnia 2014

Mój Święty Idol JPII - wiersz i grafika

Mój święty Idol JPII

Mój ulubiony święty
Jest zawsze uśmiechnięty.


Jeśli płacze to w ukryciu
Podśpiewując na osłodę
Pieśni o życiu.


Mój święty jest
Z Polskich Wadowic
I jego pięknych okolic. 


Tam życie wolniej płynie
I pachnie kremówką
Niebie się skrzy niebieską
Świętości tęczówką.


W nim mam ukojenie
I chęć do życia moje wzruszenie
Jest nie do ukrycia .

Gdy patrzę na jego wizerunek czuję
Jego dotyk złożony na mych dłoniach
To był jego ludzki dla mnie podarunek.


Jego słowa i barwa głosu
Leciała do mnie jak anioły
Z rajskiego kosmosu.


On mnie wycisza uczy pokory
Odgania ode mnie iluzji potwory.
Wiem że czeka na moje
I każdego westchnienie
Nie chce być tylko obrazowym cieniem.


Chce pomagać proszącym o ukojenie.

On weźmie na swoje barki
twoje słabości
A wtedy spokój w sercu
proszących zagości./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz