niedziela, 24 listopada 2013

Poranne mysli - 24.11.13



Poranne myśli – 24.11.2013

.....................
facet tu facet tam
a ja na oczach mgłę mam

jak wybrać śmiałka
gdy zamglona oczna gałka./alboż/
.......................
zachmurzony dzionek w telefonie dzwoni dzwonek
a ja dalej leże sobie i po głowie palce skrobie
nie doczekałam się śniadania do łóżka czuje się jak wydmuszka /alboż/
..........................
 siedzę sobie w fotelu i czytam wiersze a poetów wielu
potem myślę sobie co ja właściwie na tych portalach robię/alboż/
..........................
patrzyłeś czule w moje oczy  ,
a cały czas mówiłeś o piersiach
chyba pójdę do okulisty./alboż/
.............................
szukałam właściwej drogi
 
lecz samochód jechał
w przeciwnym kierunku
nie miałam wyjścia - wsiadłam./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz