niedziela, 17 stycznia 2016

Kacperek "Wróbelek" - Wiersz i rysunek gaficzny

4 stycznia o 23:42 ·  wierszyk  napisałam na dwa dni przed narodzinami mojego kolejnego wnuka ..już wiemy że to chłopiec i że Kacperek rodzice chcą dać mu na imię

"Wróbelka"  Kacperka jeszcze nie widziałam ale powstała o nim opowiastka


Kacperek – Wróbelek

Pewien wróbelek Kacperek
Mieszkał w środku wielkiej góry
I zrobił wszystkim śmieszny numerek
Bo nie chciał polecieć wysoko do chmury


Wszyscy prosili wróbelka
Lec Kacperku wysoko
Lecz wróbelek zaćwierkał
I puścił do tych za górą oko


Rzecze Kacperek: Ludzie kochani
Nie trzeba się martwic na zapas
Wszak ja wylecę wkrótce z tej bani pani
I usłyszycie mój ogromny wrzas-k


Potem zafunduje sobie pyszne jedzonko
Przyjedzie mleko prosto z mleczarni
Wtedy zza chmurek wyjdzie słonko
A ja ulecę do was z ciepłymi pozdrowieniami./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz