niedziela, 14 lipca 2013

Modlitwa poranna

MODLITWA PORANNA

Panie proszę ;
Niezależnie od tego
Co sie ma wydążyć
Nie zostawiaj mnie
Samej sobie .

Trzymaj za rękę
Bądź moja myślą
Moim oddechem
Sprzątaczką w sercu
I w umyśle pełnym
bałaganu i chaosu.

Panie proszę , otwieraj moje
Oczy co dnia optymizmem
I serdecznością- bądź mą trucizną
Na insekty zła . Bądź wszystkim
Na każdym kroku pokonywania
Budowanych schodów
Przez ludzkość tego świata.

Potem Boże tylko brataj narody
Zwaśnione i strzeż każdego męża
Każda żonę. Dzieciaki traktuj
Z przymrużeniem oka i całuj każdego ranka
Niech to będzie dla nich Boska niespodzianka
Bądź chusteczka do nosa i wesołym klaunem
I małpką co robi na gałęzi piruety i jeszcze
Zostałam ja – niestety –ja, ta rozczochrana.


Czekam na pocałunek co ozonem pachnie - Tak
Jestem twoja każdego dnia – wybacz mi Panie./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz