poniedziałek, 11 listopada 2013

Moja Polska

Moja Polska

Polska jest w mojej głowie
Jest moją religią, wiernością,
Umiłowaniem górskich rzek
I halnego ciepłego wiatru.

Jest moją ojczyzną na złe i dobre dni
Każdego poranka każdej pory roku.
Wiem że świat piękny kolorowy, ale
Nie Polski - nie biało - czerwony.

Polski naród waleczny lecz skłócony,
Tak jak czasem kłótnia męża i żony
Młodzi szukają Polski poza jej granicami
Bo tu na naszej ziemi czasem czujemy sie obcymi.

Dziwna ta Polska w obecnym czasie
Niby bogata i uśmiechnięta ale często
Płacze, tak jak płaczą zgłodniałe pisklęta
A bieda rozsiewa się pomiędzy łany gęsto.

Mój kraj, moja duma, mój Bóg i jego nauka,
Której strzec to nie lada sztuka. Nie łatwo
Być Polakiem na swojej ziemi nie łatwo patriotą,
Bo inni się z ciebie śmieją i mówią ze jesteś idiotą./alboż/ 11.11.2013 godz.10.15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz