sobota, 16 marca 2013

Stokrotka

Stokrotka - wiersz napisany dal rodziców + Mai Kropiwnickiej
na prośbę Bartosza Bodzionego

Motylek pszczółka
I kwiatuszek i buzia
Rumiana od samego rana.

Czyste ubranko pojedzony
Brzuszek, bo ja jestem
Rodziców piękny kwiatuszek.

Płatki moje bielutkie niczym
Stokrotka bo ja jestem stworzona
Na wzór Boski - ślicznotka.

Bóg w prawdzie dość wcześnie
Zaprosił mnie na swoje
Ogrody i pokoje. Ale dał mi
Prezent z pierwszej pułki

W darze dostałam okno w chmurach.
Otwieram go codziennie
I patrzę na moich ukochanych.
Czekam z tęsknota na nich.

Życie to odpowiedzialna misja
A zarazem pięknie stworzony świat
Ptaszek śpiewa szumią drzewa,
Szumi morze słońce wiosną świeci
Rodzice kochają dzieci.

Modle się o rodziców piękne życie
A Ojciec Bóg powiedział
Że szczodrze łaskami ich nagrodzi./alboż/

2 komentarze:

  1. Pani Alinko wielkie dzięki, łzy wzruszenia same płynęły po policzku i zawsze kiedy czytam ten piękny i jakże oddający nasze życie z naszą ukochaną Majusią wiersz - tak się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kasiu, pisząc ten wiersz treści jakby same ze mnie płynęły, zapewne KTOŚ bardzo ważny dla Was mi pomagał napisać ten wiersz...trudno w wierszu zawrzeć wszytko co che się wypowiedzieć duszą..ale jeśli jest ten wiersz Wam bliski i przemawia do serca.. to jestem spokojna ..

    OdpowiedzUsuń