wtorek, 24 marca 2015

Pewien dialog kobiety z człowiekiem



Pewien dialog kobiety z człowiekiem

Autor :Alina Bożyk


Stoi kobieta  pod drzewem patrzy na ptaszka  co na gałęzi siedzi i na chmury , idzie mężczyzna z plecakiem mija kobietę  idzie przed siebie nie zauważając jej


Ona -Ej ty człowieku – zaczekaj

On –  Kto mnie zatrzymuje?

Ona – To ja kobieta

On – To dlaczego kobieta mówi mi  STOP?

Ona – Chciałam coś zapytać

On- Widzisz zatrzymałem sie – pytaj kobieto

Ona – Gdzie idziesz człowieku?

On – Idę Tam

Ona – Ale gdzie tam?

On – Tam gdzie jest szczęście

Ona – Ale tam szczęścia nie ma!

On – A gdzie jest?

Ona – Jak to gdzie Tu!

On – Tu? Nie widzę

Ona – A co widzisz?

On – Ciebie kobieto widzę , drzewo widzę , chmury i jednego ptaszka , wije chyba gniazdo

Ona- A ja myślę że szczęście jest tu i teraz i rzecz oczywista jasna cholera ze tam nic nie.... nie ma mnie... nie  ma  ciebie - jest pusto!  Rozumiesz słowo PUSTO?

On – Ale jak tam pójdę to tam będę i szczęście potem złapie za rogi

Ona – to szczęście jest bykiem?

On – tak się mówi tylko szczęście nie jest bykiem ani krową ani jeleniem

Ona – a ja tak lubię jelenie, maja piękne oczy

On – co ma szczęście  do jelenia?

Ona – Ma to że jeleń wcześniej zrozumie że szczęście to ja  kobieta twoja ostoja  sta - tuła twoja  . Dobrze idź człowieku tylko uważaj na byki! Pa  /alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz