piątek, 16 stycznia 2015

królowa nocy /Feestyle/

(IPOGS, Freestyle) królowa nocy
autor: Alina Bożyk

kiedyś wieczorem
zamknęłam oczy -
poczułam się jak
królowa nocy

szłam brzegiem rzeki
w kapocie z dziurami
niosłam kartonowe łózko
i trochę szmat z wysypiska

we worku niedopalony węgiel
z pobliskiego paleniska
i cztery kromki trochę spleśniałe
ale cztery , nie dwie małe.

szłam środkiem
przyrzecznego trotuaru
mruczałam pod nosem
piosenkę z przed lat -
ech jakże wtedy był piękny świat

dzisiaj noce gwiazd nie mają
tylko komety ognist latają
i spać kobiecie
pod mostem nie dają.

rzekła- chyba zainwestuje w stopery
bo nijak spać nie można
do jasnej cholery
wszak królowe nocy potrzebują
ciszy i pobłażliwości
dla systemu snów
w pod - mostowej rzeczywistości.

prosząc o zrozumienie
weszła w ciemne podcienie ./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz