niedziela, 24 lutego 2013

moje mysli poranne część 5

moje myśli poranne część 5

podaje dłoń
na niej kaktus.
Już wiem
dlaczego nie chcesz
mi podać ręki./alboż/

Fakt jestem brzydka,
gruba, mam koślawe
spuchnięte nogi
ale wiem jedno
ten co pokocha
to szczerze./alboż/

mam to
czego ty nie widzisz
i nie zobaczysz, zgadnij co?
jest to podobne
do rosy w słoiku./alboż/

nie śpij kiedy ja
nie śpię.
Czuwaj,
by Cię nie dopadły wyrzuty
i wtedy
staniesz się wyrzutkiem./alboż/

szczęście było tak
szczęśliwe, że nie zauważyło
swojego pustego konta
i zamkniętego domu
na cztery spusty.
klucze mam w kieszeni./alboż/

byłam tam
jestem tu
będę wszędzie
tam, gdzie wiatr
szepce do ucha
bądź przy mnie./alboż/

zobacz,
świeci słońce
dla ciebie.
nie gardź słońcem
ono nie zawiniło,
chciało tylko
Twojego szczęścia./alboż/

maleńka dłoń
czeka na dużą
i nie koniecznie
pełną pieniędzy
wystarczy
że będą obcować
ze sobą./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz