niedziela, 17 lutego 2013

Małe Jajeczko



Małe jajeczko

Jestem małe jajeczko
Siedzeń sobie cichutko
W pięknym jajowodziku
I czekam na supermana
Plemnika - co we mnie
Zacznie wkrótce wnikać.
.
Stanę się ślicznym
Zapłodnionym
Jajeczkiem - człowieczkiem
O pięknych zielonych
Oczkach, blond loczkach
I delikatnych rączkach.

Od razu będę kochać
Moja mamę. a gdy do
Macicy się dostanę
Przytulę się do brzuszka
Mamusi. Czekam cierpliwie
Na ten mój czas aktu miłości.

Oj już jestem zapłodnione
Zdążył plemnik zuchwalec,
Wiec idę do mojego małego
Domku pod mamusi
Serduszkiem, ale co to?
Jakaś tam kotwica mieszka!!!
RATUNKU!!
Mamusiu ratuj
Zabija mnie jej ostry
koniec, oj jak boli
- no tak umieram
Jest mój KONIEC!

Nie przytulisz mnie do
Serduszka nie ucałujesz
Mamusiu ratuj mnie to JA
Twoje dziecię , kocham Cię
Najbardziej jak można
Na świecie./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz