czwartek, 10 stycznia 2013

Aeroplankton /Freestyle/

(IPOGS, Freestyle) Aeroplankton
autor: Alina Bożyk

________________________________________
Otoczył mnie aeroplankton.
Jak sie mam obronić przed
bakteriami grzybkami i
Innymi zjadliwościami?

Aeroplan to mi się marzy
i w nim kosmiczne wojaże.
Meteoryty też atrakcja,
złote runo, złoty piach jako
księżycowy kosmiczny świat.

Nie chce chorować na jakieś
aeroplanowe przypadłości
nie chce kaszleć i
nie chcę mieć mdłości.

Chyba pooglądam kosmos
w necie i na TV Chanel. Lub
pójdę sobie na ziemska łąkę i
poszukam polską biedronkę.

Co do grzybów wole borowiki
i kurki ale smażone i w sosie;
Ech juz mi pachnie pysznym
polskim jadłem i ślinka cieknie
po brodzie, nie ma to jak porządna
grzybowa w sądeckiej gospodzie./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz