środa, 21 listopada 2012

Moja Polskość

Moja Polskość

Moja Polskość i patriotyzm
Codziennie wystawiana jest na próbę
Walki, samej z sobą.

Ma anielska cierpliwość zacieśnia krąg wyzwań
Boju o uczucia w kolorze biało - czerwonym.
Czerwone serce pulsuje, oblane białym
Polskim mlekiem, chłonie piękno kraju
Zwaśnionego i podzielonego na

Biednych na bogatych, na pięknych i brzydkich.

Mój patriotyzm nie pozwala mi wsiąść do
Samolotu ,opuścić krainę mlekiem i miodem
Płynąca i ubolewam, bo rolników zabrakło,
By plon zebrać i wypleść wieniec pszeniczny.

Wieniec ten złożony w darze matce utrudzonej
Ze łzami na policzku będzie darem dziękczynnym dla
Spracowanych rąk, które pachną truskawkami
Ogrodem warzywnym, sadem pełnym jabłoni ,
Ziemią w czasie wykopów i noworodkiem po kąpieli.

Czuje się jak kąkol pszeniczny i drżę od strachu
Przed odrzuceniem i złożeniem na kompost,
Po to by w procesie gnilnym stać się nawozem
Dla nowego odrodzenia bieli z czerwienią./alboż/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz